Koulutukset ja työssäoppiminen

Rekrytoivassa koulutusohjelmassa yhdistyvät laadukas koulutus sekä oppiminen käytännön työtehtävissä. Koulutukset on suunniteltu siten, että ne sopivat hyvin eri taustaisille henkilöille. Koulutusten tavoitteena on antaa sinulle monialainen osaaminen sekä auttaa työllistymistäsi Opsetille vakituiseen työsuhteeseen.

Koulutusten aihe-alueita ovat mm.

  • Nykyaikainen asiakaspalvelu ja tapa kohdata asiakas OP:ssa
  • Kirjallinen viestintä asiakaspalvelutöissä
  • Pankkitoimintaa säätelevät lait, säädökset ja asetukset
  • Tiimityö, vuorovaikutus ja itsetuntemus asiakaspalveluroolissa
  • Vuorovaikutuksen johtaminen eri kanavissa
  • Haastavat asiakaspalvelutilanteet
  • Itsetuntemus asiakaspalvelutyössä
  • Päivittäispalvelut, tilit, kortit ja täydentävät palvelut
  • Monikanavainen pankkipalvelu

Osallistuminen ohjelmaan ja koulutuksiin on sinulle maksutonta.

Jätä hakemuksesi »

 

Hae nyt »
Yhteistyössä
Kysy lisää!
Hanna Tuhkanen
Project Manager
050 331 8806

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.