Ainutlaatuinen tilaisuus uudelle työuralle pankkimaailmassa

Nordea Palveluneuvojien RekryKoulutus antaa sinulle mahdollisuuden päästä arvostetulle pankki- ja rahoitusalalle. Pääset aloittamaan koulutusohjelmassa 20.11.2014, jolloin pääset Salon asiakaspalvelukeskuksen toimintaan mukaan heti sen toiminnan alkaessa.

Ihmisläheiset työtehtävät

Tuleva työtehtäväsi on palveluneuvojan työtehtävä, jossa luot erinomaisia asiakaskokemuksia puhelimen, chatin, asiakaspostin tai muiden nykyaikaisten kanaviemme kautta. Pääasiallinen työvälineemme on kuitenkin puhelin.  Työnteko tapahtuu maanantaista perjantaihin kello 7:15 – 22:15 välisenä aikana vuorotyönä.

Tule osaksi tiimiä Saloon

Nordea Asiakaspalvelu ja Yrityspalvelu (Contact Centre) on yhä olennaisempi osa Nordean monikanavaista asiakaspalvelumallia. Tällä hetkellä puhelimitse ja verkossa asioivia henkilöasiakkaita palvellaan 24/7 Helsingissä, Oulussa, Vaasassa ja Tallinnassa.

Nordea perustaa nyt uuden asiakaspalveluyksikön Saloon ja sinne rekrytoidaan noin kuusikymmentä pankkipalvelujen uutta asiantuntijaa. Näistä 20 henkilöä valitaan Työhallinnon järjestämän RekryKoulutuksen kautta. Valitut 20 henkilöä saavat kattavan pankki- ja asiakaspalvelualan valmennuskokonaisuuden ja sinulla on mahdollisuus olla yksi heistä.

Pääset osaksi uutta tiimiä, jota nyt rakennetaan. Työyhteisö rakentuu sinun ja tulevien kollegoidesi ympärille, ja pääset itse vaikuttamaan siinä vallitsevaan yhteishenkeen alusta asti.

Asiakaspalvelun ammattilaiseksi koulutuksen ja työssäoppimisen avulla

Et tarvitse aiempaa kokemusta alalta, sillä Nordea Palveluneuvojien RekryKoulutukseen kuuluu työtehtäviäsi tukeva asiantuntijakoulutus, jonka kautta saat tarvittavan ammattitaidon. Koulutus tukee suoraan käytännön työtehtäviäsi ja pääset soveltamaan oppimaasi teoriaa heti käytäntöön työtehtävissäsi.

Oppimistasi tuetaan työnantajan toimesta. Ohjelman aikainen työskentely tapahtuu pienissä tiimeissä lähiesimiehen ja ammattivalmentajien ohjauksessa.

RekryKoulutuksen tavoitteena on tehdä sinusta pankki- ja rahoitusalan ammattilainen. Nordean tavoitteena on työllistää kaikki osallistujat vakituisiin työsuhteisiin koulutusohjelman päättyessä.

Tuleeko sinusta asiakaspalvelun ammattilainen?

Etsimme ihmisläheisiä henkilöitä, joille asiakaspalvelu on mieluisaa, tavoitteellisuus luontevaa ja halu kehittyä eteenpäin ajava voima. Mitään erityistä koulutustaustaa emme hae vaan taustasi voi olla esimerkiksi myynnistä, asiakaspalvelusta tai yrittäjyydestä. Tärkeintä on motivaatiosi oppia uutta ja kehittyä koulutusohjelman kautta asiakaspalvelun asiantuntijaksi. Ruotsin kielen taito katsotaan sinulle eduksi.

Koulutussopimuksen tavoitteena on vakituinen työpaikka

RekryKoulutuksen ajan työskentelet koulutussopimuksella. Koulutuksen ajalta saat ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea sekä kulukorvausta. RekryKoulutuksen tavoitteena on, että solmit vakituisen työsopimuksen ohjelman päätteeksi ja jatkat tehtävissäsi alan ammattilaisena. Nordean tavoitteena on työllistää kaikki osallistujat vakituisiin työsuhteisiin.

Lue lisää: Koulutus | Nordea | Hae nyt!

 

Kysy minulta lisätietoa!
Sandy Svahn
Projektipäällikkö
040 560 4612

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.