Nordea Palveluneuvojien RekryKoulutus - asenteella asiakaspalvelun asiantuntijaksi - Haku päättynyt!

Haluatko uuden, ihmisläheisen suunnan urallesi?  Nordea Palveluneuvojien RekryKoulutus tarjoaa sinulle mahdollisuuden päästä arvostetulle pankki- ja rahoitusalalle asiakaspalvelu- ja myyntitehtäviin.

Ainutlaatuinen tilaisuus uudelle työuralle pankkimaailmassa

Nordea perustaa uuden asiakaspalveluyksikön Saloon ja rekrytoi nyt useita kymmeniä pankkipalvelujen uusia asiantuntijoita. Näistä 20 henkilöä valitaan Työhallinnon järjestämän RekryKoulutuksen kautta. Valitut 20 henkilöä saavat kattavan pankki- ja asiakaspalvelualan valmennuskokonaisuuden.

Tuleva työtehtäväsi on palveluneuvojan työtehtävä, jossa luot erinomaisia asiakaskokemuksia puhelimen, chatin, asiakaspostin tai muiden nykyaikaisten kanaviemme kautta.

Aiempaa kokemusta pankki- ja rahoitusalalta et tarvitse, vaan tärkeintä on oikea asenne, tekemisen meininki ja halu kehittyä pankkipalvelujen asiantuntijaksi.

Kattava valmennuskokonaisuus kehittää sinusta asiantuntijan

Nordean normaalin perehdytyksen ja valmennuksen lisäksi saat koulutusohjelman aikana 20 päivän korkeatasoisen asiantuntijakoulutuksen, jonka lisäksi opit käytännön työtehtävissä osana Nordean tiimiä. Osana koulutusta sinulla on mahdollisuus myös erikoistua yritysasiakaspalveluun tai kirjalliseen asiakasviestintään.

RekryKoulutuksen ajan työskentelet koulutussopimuksella, jonka tavoitteena on vakituisen työsuhteen solmiminen koulutusohjelman lopussa. Nordean tavoitteena on työllistää kaikki osallistujat vakituisiin työsuhteisiin.

Nordea työnantajana

Haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden kehittyä kanssamme asiakaspalvelun ammattilaiseksi. Tekemisemme pohjautuu vahvasti palautekulttuurille ja odotukset ylittävien asiakaskokemusten luomiseen. Pidämme itseämme valmentavan esimiestyön edelläkävijöinä ja kehittymisesi on meille tärkeää.

Haluamme luoda erinomaisia asiakaskokemuksia olemalla mukana asiakkaidemme eri elämäntilanteissa. Asiakkaamme hoitavat pankkiasioitaan monin eri tavoin ja sen mukaan, mikä heille on sopivinta. Neuvonta puhelimessa ja verkossa lisääntyvät, mihin me myös haluamme panostaa. Kohtaamme asiakkaitamme puhelimessa, verkkopankin asiakaspostin ja chatin välityksellä. Asiakas voi myös varata ajan neuvojamme kanssa ja saada kotisohvalta asiantuntijan apua vaikkapa säästämisessä aamusta iltamyöhään.

Tule kasvamaan kanssamme ja liity Nordean joukkueeseen! Lue lisää arvoistamme sivustollamme.

Haku päättynyt!

Koulutusohjelman hakuaika päättyi 26.10.2014,

Lue lisää: Työtehtävät | Koulutus | Nordea | Hae nyt!

 

Kysy minulta lisätietoa!
104x110px_portrait_2_sas
Sandy Svahn
Projektipäällikkö
040 560 4612

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.

Saranen Consulting vastaa rekrytoivien koulutusohjelmien järjestämisestä. Ohjelmissamme yhdistyy osaamisen kehittyminen koulutusten ja uuden työn kautta. Yritykset saavat uusia työntekijöitä kasvualueilleen.

Rekrytoimme ja koulutamme vuosittain asiakkaillemme yli 500 työntekijää. Saranen Consulting Oy on osa Baronaa, joka on Suomen suurin henkilöstöpalvelualan yritys.