Laadukas koulutus

Koulutusohjelma sisältää yli 20 päivää korkeatasoista asiantuntijakoulutusta samalla, kun opit työskentelemällä käytännön työtehtävissä osana Ifin tiimiä.

Koulutusohjelmassa koulutus ja työssä oppiminen on limitetty tiiviisti toisiinsa ja ne tukevat toisiaan, tarjoten sinulle parhaat mahdolliset edellytykset kehittyä alan ammattilaiseksi. Koulutuksen aiheet liittyvät suoraan käytännön työtehtäviisi, ja pääset soveltamaan niitä käytännössä tuoreeltaan.

Koulutuksen sisältö

Koulutusohjelma kestää 5 kuukautta, 9.1.2017–1.6.2017. Koulutus on täysipäiväinen, työskentely ja koulutuspäivät tapahtuvat arkipäivinä sijoittuen välille 8-20.

Koulutus sisältää mm. seuraavia aiheita:

  • Vakuutusalan tuote- ja toimialavalmennus
  • Asiakaspalvelun ammattilaisen rooli Ifissä
  • Myynti ja vaivattomuus
  • Vuorovaikutuksen johtaminen puhelimessa
  • Itsetuntemus, tavoitteellisuus ja itsensä johtaminen
  • Palautekulttuuri ja palautteen antaminen
  • Tulosten aikaansaaminen ja tulosten tekeminen
  • Ratkaisuehdotusten tekeminen ja aloitteellisuus
  • Job shadowing
  • Digitaaliset palvelukanavat
  • Kokemukset työskentelystä Ifissä

Arvoisesi asiantuntijakouluttajat

Ohjelman aikana polullasi asiantuntijuuteen sinua tukevat niin asiantuntevat kouluttajat kuin myös Ifin valmentajat. Edellisessä toteutuksessa koulutukset saivat erinomaista palautetta, pääsääntöisesti koulutuspäiville annettujen arvioiden keskiarvot ylittivät 4,5/5.

Lue lisää: TyötehtävätIf  | Hae nyt!

Hae nyt »
Yhteistyössä
Kysy minulta lisätietoa!
Janette Uusitalo
Project Manager
050 3053520 (maanantaisin ja keskiviikkoisin)

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.

Saranen Consulting vastaa rekrytoivien koulutusohjelmien järjestämisestä. Ohjelmissamme yhdistyy osaamisen kehittyminen koulutusten ja uuden työn kautta. Yritykset saavat uusia työntekijöitä kasvualueilleen.

Rekrytoimme ja koulutamme vuosittain asiakkaillemme yli 500 työntekijää. Saranen Consulting Oy on osa Baronaa, joka on Suomen suurin henkilöstöpalvelualan yritys.

AsiakasNEUVOJIEN KOKEMUKSIA

Birgitta Vuosjoki, Myyntineuvottelija, Telesales

Mikä työssäsi on parasta?

Työssäni parasta ovat vaihtelevat työpäivät ja ihanat työtoverit. Meillä on rento meininki ja toisia kannustava asenne, yhdessä tekemisen meininki.

Minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?

Aamulla käyn läpi tulleet sähköpostit ja työstän hyväksytyt vakuutusehdotukset. Päivällä kontaktoin asiakkaita puhelimitse sekä verkkotapaamisilla sovitun aikataulun mukaisesti. Varmistan, että asiakkaan vakuutukset vastaavat hänen tarpeitaan. Päivitän tietoja ja lasken tarjouksia.

Kenelle suosittelisit tätä työtä?

Tämä työ sopii sosiaaliselle ja empaattiselle ihmiselle, joka osaa asettua asiakkaan asemaan. Asiakkaiden tilanteet vaihtelevat laidasta laitaan, pitää pystyä keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa, välillä yllättävistäkin aiheista. Omien työtehtävien aikatauluttaminen on tärkeää hallita.

Miksi viihdyt Ifillä? Mikä tekee Ifistä hyvän työnantajan?

Töihin on kiva tulla sillä meillä on uudet, viihtyisät ja avarat tilat sekä hyvät työsuhde-edut. Suuri ja vakavarainen työnantaja haluaa asiakkaiden lisäksi huolehtia työntekijöistään.

Esimiesten kommentteja

Ilkka Manninen, Head of Telesales

Miksi If on rekryämässä niin monta henkilöä? 

Ifin lupaus asiakkaillemme on ”Ole huoletta. Me autamme.” Tämä tarkoittaa sitä, että haluamme yhdessä asiakkaan kanssa löytää hänen elämäntilanteeseensa sopivimman ratkaisun ja vakuuttaa asiakkaan oikein. Haluamme tehdä tämän asiakkaille mahdollisimman helpoksi ja digitaalisuutta hyödyntäen. Jotta onnistumme tavoitteessamme tarvitsemme palvelukeskuksiimme lisää asiakasneuvojia toteuttamaan lupaustamme.

Miksi If on huipputyöpaikka? 

Meillä on tarjolla työtä, jolla on merkitystä. Parhaimmillaan pelastamme ihmishenkiä ja jokaisena työpäivänämme autamme asiakkaita arjen jatkumisessa ja sujuvuudessa. Luomme asiakkaalle turvallisuudentunteen. Meillä on Turussa tarjolla hienot uudistetut palvelukeskuksen tilat ja maan mainiot työkaverit sekä valmentajat. Lisäksi me panostamme Ifissä vahvasti siihen, että jokaiselle tarjotaan mahdollisuus kehittyä omassa työssään valmennuksen ja ahkeran harjoittelun avulla.

Mitä odotat tulevilta lupauksilta?

Asiakaskeskeistä ajattelua. Asiakkaat ovat meille tärkeitä. Haluamme tehdä asioinnin kanssamme helpoksi ja nopeaksi. Digitaalisuus ja sähköiset palvelut ovat ne työkalut, joita hyödyntämällä pystymme toteuttamaan tätä. Asiakkaana itse aina odotan, että palvelussa tekijä nauttii työstään ja auttaa löytämään parhaat ratkaisut asiakkaalle. Toivon, että meillä kaikki pystyvät omistautumaan näille ajatuksille.