If työnantajana

If on Pohjoismaiden johtava vahinkovakuutusyhtiö, jolla on noin 3,6 miljoonaa asiakasta ja 6 800 työntekijää. Ifin yksityisasiakkaiden asiakaspalvelukeskukset sijaitsevat Turussa ja Espoossa.

Yksi tärkeistä Ifin tarjoamista mahdollisuuksista on pohjoismainen työympäristö. Työntekijät tulevat monesta eri maasta, heillä on erilaiset taustat sekä kokemukset eri asioista, mikä luo hyvät edellytykset luovalle ajatustenvaihdolle.

Haluatko kehittyä kanssamme?

Hyvä ammattitaito on menestystekijä erittäin osaamisvaltaisella vakuutusalalla. If pyrkii olemaan edelläkävijä ja tarjoamaan työntekijöillemme mahdollisuuden saavuttaa erinomainen henkilökohtainen ammattitaito. Jokaisella työntekijällä on sekä mahdollisuus että vastuu itse vaikuttaa uraansa ja kehitykseensä Ifissä. Tämän onnistumiseksi työntekijöiden tukena ovat esimiehet ja oma sisäinen koulutusyksikkömme If Akatemia. Työntekijät tekevät yhdessä esimiehensä kanssa kehityssuunnitelman vuosittaisen kehityskeskustelun yhteydessä.

Lue lisää Ifistä työnantajana Ifin sivustolla.

Asiakaspalvelun ammattilaiseksi

Ifin monipuoliset palvelut ja tehtävät antavat jokaiselle työntekijälle mahdollisuuden vaikuttaa omaan uraansa ja kehittyä ja kasvaa. Tarjoamme nyt sinulle tilaisuuden kouluttautua asiakaspalvelun ammattilaiseksi joukkoomme If – Asiakasneuvojien RekryKoulutuksen kautta.

Lue alta henkilöstön mielipiteitä Ifistä työnantajana ja tehtävistä Ifillä sekä esimiesten näkemyksiä ja kokemuksia RekryKoulutuksesta.

Lue lisää: Koulutus | Työtehtävät | Hae nyt!

Hae nyt »
Yhteistyössä
Kysy minulta lisätietoa!
Janette Uusitalo
Project Manager
050 3053520 (maanantaisin ja keskiviikkoisin)

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.

Saranen Consulting vastaa rekrytoivien koulutusohjelmien järjestämisestä. Ohjelmissamme yhdistyy osaamisen kehittyminen koulutusten ja uuden työn kautta. Yritykset saavat uusia työntekijöitä kasvualueilleen.

Rekrytoimme ja koulutamme vuosittain asiakkaillemme yli 500 työntekijää. Saranen Consulting Oy on osa Baronaa, joka on Suomen suurin henkilöstöpalvelualan yritys.

AsiakasNEUVOJIEN KOKEMUKSIA

Birgitta Vuosjoki, Myyntineuvottelija, Telesales

Mikä työssäsi on parasta?

Työssäni parasta ovat vaihtelevat työpäivät ja ihanat työtoverit. Meillä on rento meininki ja toisia kannustava asenne, yhdessä tekemisen meininki.

Minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?

Aamulla käyn läpi tulleet sähköpostit ja työstän hyväksytyt vakuutusehdotukset. Päivällä kontaktoin asiakkaita puhelimitse sekä verkkotapaamisilla sovitun aikataulun mukaisesti. Varmistan, että asiakkaan vakuutukset vastaavat hänen tarpeitaan. Päivitän tietoja ja lasken tarjouksia.

Kenelle suosittelisit tätä työtä?

Tämä työ sopii sosiaaliselle ja empaattiselle ihmiselle, joka osaa asettua asiakkaan asemaan. Asiakkaiden tilanteet vaihtelevat laidasta laitaan, pitää pystyä keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa, välillä yllättävistäkin aiheista. Omien työtehtävien aikatauluttaminen on tärkeää hallita.

Miksi viihdyt Ifillä? Mikä tekee Ifistä hyvän työnantajan?

Töihin on kiva tulla sillä meillä on uudet, viihtyisät ja avarat tilat sekä hyvät työsuhde-edut. Suuri ja vakavarainen työnantaja haluaa asiakkaiden lisäksi huolehtia työntekijöistään.

Esimiesten kommentteja

Ilkka Manninen, Head of Telesales

Miksi If on rekryämässä niin monta henkilöä? 

Ifin lupaus asiakkaillemme on ”Ole huoletta. Me autamme.” Tämä tarkoittaa sitä, että haluamme yhdessä asiakkaan kanssa löytää hänen elämäntilanteeseensa sopivimman ratkaisun ja vakuuttaa asiakkaan oikein. Haluamme tehdä tämän asiakkaille mahdollisimman helpoksi ja digitaalisuutta hyödyntäen. Jotta onnistumme tavoitteessamme tarvitsemme palvelukeskuksiimme lisää asiakasneuvojia toteuttamaan lupaustamme.

Miksi If on huipputyöpaikka? 

Meillä on tarjolla työtä, jolla on merkitystä. Parhaimmillaan pelastamme ihmishenkiä ja jokaisena työpäivänämme autamme asiakkaita arjen jatkumisessa ja sujuvuudessa. Luomme asiakkaalle turvallisuudentunteen. Meillä on Turussa tarjolla hienot uudistetut palvelukeskuksen tilat ja maan mainiot työkaverit sekä valmentajat. Lisäksi me panostamme Ifissä vahvasti siihen, että jokaiselle tarjotaan mahdollisuus kehittyä omassa työssään valmennuksen ja ahkeran harjoittelun avulla.

Mitä odotat tulevilta lupauksilta?

Asiakaskeskeistä ajattelua. Asiakkaat ovat meille tärkeitä. Haluamme tehdä asioinnin kanssamme helpoksi ja nopeaksi. Digitaalisuus ja sähköiset palvelut ovat ne työkalut, joita hyödyntämällä pystymme toteuttamaan tätä. Asiakkaana itse aina odotan, että palvelussa tekijä nauttii työstään ja auttaa löytämään parhaat ratkaisut asiakkaalle. Toivon, että meillä kaikki pystyvät omistautumaan näille ajatuksille.