If Palveluneuvojien RekryKoulutus – vakuuttavalla asenteella - Haku on päättynyt!

Haluatko osaksi jatkuvan kehittymisen kulttuuria? If Palveluneuvojien RekryKoulutus tarjoaa sinulle mahdollisuuden päästä arvostetulle vakuutusalalle asiakaspalvelutehtäviin.

Ainutlaatuinen tilaisuus uudelle työuralle vakuutusmaailmassa

Kasvatamme palveluneuvojien huippusakkiamme, joka palvelee yksityisasiakkaitamme heidän vakuutusasioissaan. Jokainen asiakaskontakti on meille ja asiakkaallemme tärkeä, joten haluamme varmistaa, että asiakkaamme saavat meiltä asiantuntevaa turvaa ja apua heidän vakuutusasioissaan. Tarjoamme uusille työntekijöille kattavan vakuutus- ja asiakaspalvelualan valmennuskokonaisuuden, jotta voimme huolehtia erinomaisesta asiakaspalvelusta myös tulevaisuudessa.

Osallistuaksesi koulutukseen et tarvitse aiempaa kokemusta vakuutusalalta, vaan tärkeintä on auttamisen halu, oikea asenne, myyntihenkisyys ja halu kehittyä uuden ajan ratkaisuasiantuntijaksi.

Helppoa ja asiakkaista välittävää palvelua

If - Palveluneuvojien RekryKoulutus antaa sinulle mahdollisuuden päästä arvostetulle vakuutusalalle. Tuleva työsi on palveluneuvojan tehtävä, jossa varmistat asiakkaan tarpeiden mukaiset vakuutusratkaisut, autat asiakasta vakuutuksiin liittyvissä kysymyksissä ja ymmärrät myös lisäturvan tarjoamisen merkityksen. Pääasiallinen työvälineesi on puhelin, mutta käytössäsi on myös muita nykyaikaisia palvelukanaviamme, kuten (sähköinen) asiakasposti, ja olet valmis auttamaan myös asiakkaitamme näiden palveluiden käyttämisessä.

RekryKoulutuksen ajan työskentelet koulutussopimuksella, jonka tavoitteena on työsuhteen solmiminen koulutusohjelman lopussa. Ifin tavoitteena on työllistää kaikki osallistujat vakituisiin työsuhteisiin.

Vakuutatko asenteellasi?

Meillä Ifillä uraa ei pelkästään suunnitella, vaan sitä lähdetään luomaan aktiivisesti. Haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden kehittyä kanssamme asiakaspalvelun ammattilaiseksi.

Etsimme vuorovaikutustaitoisia ja ihmisiä huomioon ottavia henkilöitä, joille asiakaspalvelu on mieluisaa ja joilla on vahva halu pysyä kehityksen kärjessä. Tärkeintä on vahvojen vuorovaikutustaitojesi ja myynnillisyytesi lisäksi asenteesi - haluat oppia uutta ja kehittyä RekryKoulutuksen kautta vakuuttavan asiakaspalvelun asiantuntijaksi.

Suomen kielen taidon lisäksi toivomme sinun hallitsevan joko englannin tai ruotsin kielen.

Hae nyt!  Hakuaika päättyy 18.5.2015 ja haastattelut sekä henkilövalinnat ovat jo alkaneet. Koulutusohjelmassa on tilaa 15 osallistujalle.

Lue lisää: Koulutus | Työtehtävät | If | Hae nyt!

Yhteistyössä
Kysy minulta lisätietoa!
Pontus
Pontus Sjöström
Senior Project Manager
040 759 4368

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.

Saranen Consulting vastaa rekrytoivien koulutusohjelmien järjestämisestä. Ohjelmissamme yhdistyy osaamisen kehittyminen koulutusten ja uuden työn kautta. Yritykset saavat uusia työntekijöitä kasvualueilleen.

Rekrytoimme ja koulutamme vuosittain asiakkaillemme yli 500 työntekijää. Saranen Consulting Oy on osa Baronaa, joka on Suomen suurin henkilöstöpalvelualan yritys.

PALVELUNEUVOJIEN KOKEMUKSIA

Tanja_Aunela
Tanja Aunela, palveluneuvoja

Mikä työssäsi on parasta?

Jokainen päivä on erilainen, aamulla töihin mennessä ei voi tietää, minkälaiseksi päivä muodostuu. Minulla on 15 läheistä työkaveria, joiden kesken on erittäin hyvä ryhmähenki. Säännölliset työajat ja viikonloppuvapaat helpottavat vapaa-ajan suunnittelua.

Työssä on omat haasteensa, mutta pidän haasteista. Työ on hyvin itsenäistä, päätökset tehdään itse ja omaan työhön voi vaikuttaa.

Se mitä sanot puhelimessa voi pelastaa jonkun päivän.

Minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?

Tulen klo 8-10 välillä töihin ja avaan järjestelmät. Yleensä ensin puran sähköisten kanavien kautta tulleita viestejä, sitten vastaan puheluihin. Koko ajan on mukavasti tekemistä, mutta jos sattuu hiljaisempia aikoja, teen taustatöitä ja soitan proaktiivisesti asiakkaille.

Tommi Palmu, Customer Center-johtaja, Turku

Tommi_Palmu

Miksi If on rekryämässä niin monta henkilöä?

If satsaa voimakkaasti  asiakaspalvelun kehittämiseen. Ifin asiakaspalvelun vaivaton saatavuus ja hyvä kyky tuottaa lisäarvoa asiakkaille ja Ifille ovat tärkeimmät perusteet resurssin kasvattamiselle.

Miksi If on huipputyöpaikka?

If on huipputyöpaikka kaikille niille, jotka nauttivat työskentelystä dynaamisessa ympäristössä menestyvässä yrityksessä, haluavat kehittyä ja oppia uutta. If tarjoaa mielenkiintoisia työtehtäviä ja jokaisen osaamisen kehittäminen on tärkeää. Kunkin työntekijän odotetaan haluavan huippuammattilaiseksi omalla alallaan. Henkilöstöedut ovat hyvät, mutta itse työ ja siinä kehittyminen on Ifissä kaikkein palkitsevinta.

Mitä odotat tulevilta lupauksilta?

Tulevilta palveluneuvojilta odotan ennen kaikkea palavaa halua tehdä myynnillistä asiakaspalvelua. Hyvät vuorovaikutustaidot ovat edellytys työssä onnistumiselle. Persoonallisuuspiirteinä sinnikkyys ja positiivisuus antavat hyvät mahdollisuudet menestyä tehtävässä. Tämän koulutusohjelman kautta odotan saavani myös henkilöitä, joilla on jo kertynyt elämänkokemusta ja ymmärtävät vakuutusten roolit asiakkaidemme eri elämäntilanteissa.