If – Asiakasneuvojien RekryKoulutus – Aikaa asiakkaalle?

If kouluttaa ja rekrytoi 14 uutta asiakaspalvelun ammattilaista Turkuun perustettavaan uuteen tiimin.

Et tarvitse aikaisempaa kokemusta

Haemme aktiivisia ja aloitekykyisiä henkilöitä, jotka haluavat työpaikan kehittyvässä työyhteisössä. Tulevassa työssäsi varmistat, että yksityisasiakkaamme on vakuutettu oikein. Tarjoat asiakkaillemme oikea-aikaista, vaivatonta ja helppoa palvelua puhelimen ja digitaalisten palvelukanaviemme avulla. Panostamme laatuun, joten huolehdimme että sinulla ja tulevilla kollegoillasi on riittävästi aikaa asiakkaille.

Et tarvitse aikaisempaa kokemusta vakuutusalalta tai asiakaspalvelusta, sillä koulutamme sinut perusteellisesti tuleviin työtehtäviisi. Aiempi kokemus asiakas- ja myyntityöstä ovat sinulle eduksi.

Tavoitteena vakituinen työsuhde

Teemme kanssasi ensin viiden kuukauden mittaisen koulutussopimuksen, jonka tavoite on vakituinen työsuhde sinun ja Ifin välille. Koulutusohjelman aikana saat kattavan vakuutus- ja asiakaspalvelualan koulutuskokonaisuuden, jonka ohella pääset tuoreeltaan soveltamaan oppimaasi käytännössä. Panostamme vahvasti kehittymiseesi myös myöhemmin työsuhteessa – esimerkiksi meillä jokaisella tiimillä on oma kokoaikainen valmentaja.

Järjestimme vastaavan koulutusohjelman vuonna 2014, josta rekrytoimme 13 henkilöä.

Vakuutatko asenteellasi?

Hae nyt!  Hakuaika päättyy 13.10.2016 ja haastattelut sekä henkilövalinnat ovat jo alkaneet.  Koulutusohjelmaan valitut aloittavat Ifillä jo perjantaina 28.10.2016.

Lue lisää: Koulutus | Työtehtävät | If | Hae nyt!

Hae nyt »
Yhteistyössä
Kysy minulta lisätietoa!
janette_uusitalo_90x105
Janette Uusitalo
Project Manager
050 3053520

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.

Saranen Consulting vastaa rekrytoivien koulutusohjelmien järjestämisestä. Ohjelmissamme yhdistyy osaamisen kehittyminen koulutusten ja uuden työn kautta. Yritykset saavat uusia työntekijöitä kasvualueilleen.

Rekrytoimme ja koulutamme vuosittain asiakkaillemme yli 500 työntekijää. Saranen Consulting Oy on osa Baronaa, joka on Suomen suurin henkilöstöpalvelualan yritys.

AsiakasNEUVOJIEN KOKEMUKSIA

birgitta_vuoskoski
Birgitta Vuosjoki, Myyntineuvottelija, Telesales

Mikä työssäsi on parasta?

Työssäni parasta ovat vaihtelevat työpäivät ja ihanat työtoverit. Meillä on rento meininki ja toisia kannustava asenne, yhdessä tekemisen meininki.

Minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?

Aamulla käyn läpi tulleet sähköpostit ja työstän hyväksytyt vakuutusehdotukset. Päivällä kontaktoin asiakkaita puhelimitse sekä verkkotapaamisilla sovitun aikataulun mukaisesti. Varmistan, että asiakkaan vakuutukset vastaavat hänen tarpeitaan. Päivitän tietoja ja lasken tarjouksia.

Kenelle suosittelisit tätä työtä?

Tämä työ sopii sosiaaliselle ja empaattiselle ihmiselle, joka osaa asettua asiakkaan asemaan. Asiakkaiden tilanteet vaihtelevat laidasta laitaan, pitää pystyä keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa, välillä yllättävistäkin aiheista. Omien työtehtävien aikatauluttaminen on tärkeää hallita.

Miksi viihdyt Ifillä? Mikä tekee Ifistä hyvän työnantajan?

Töihin on kiva tulla sillä meillä on uudet, viihtyisät ja avarat tilat sekä hyvät työsuhde-edut. Suuri ja vakavarainen työnantaja haluaa asiakkaiden lisäksi huolehtia työntekijöistään.

Esimiesten kommentteja

ilkka_manninen
Ilkka Manninen, Head of Telesales

Miksi If on rekryämässä niin monta henkilöä? 

Ifin lupaus asiakkaillemme on ”Ole huoletta. Me autamme.” Tämä tarkoittaa sitä, että haluamme yhdessä asiakkaan kanssa löytää hänen elämäntilanteeseensa sopivimman ratkaisun ja vakuuttaa asiakkaan oikein. Haluamme tehdä tämän asiakkaille mahdollisimman helpoksi ja digitaalisuutta hyödyntäen. Jotta onnistumme tavoitteessamme tarvitsemme palvelukeskuksiimme lisää asiakasneuvojia toteuttamaan lupaustamme.

Miksi If on huipputyöpaikka? 

Meillä on tarjolla työtä, jolla on merkitystä. Parhaimmillaan pelastamme ihmishenkiä ja jokaisena työpäivänämme autamme asiakkaita arjen jatkumisessa ja sujuvuudessa. Luomme asiakkaalle turvallisuudentunteen. Meillä on Turussa tarjolla hienot uudistetut palvelukeskuksen tilat ja maan mainiot työkaverit sekä valmentajat. Lisäksi me panostamme Ifissä vahvasti siihen, että jokaiselle tarjotaan mahdollisuus kehittyä omassa työssään valmennuksen ja ahkeran harjoittelun avulla.

Mitä odotat tulevilta lupauksilta?

Asiakaskeskeistä ajattelua. Asiakkaat ovat meille tärkeitä. Haluamme tehdä asioinnin kanssamme helpoksi ja nopeaksi. Digitaalisuus ja sähköiset palvelut ovat ne työkalut, joita hyödyntämällä pystymme toteuttamaan tätä. Asiakkaana itse aina odotan, että palvelussa tekijä nauttii työstään ja auttaa löytämään parhaat ratkaisut asiakkaalle. Toivon, että meillä kaikki pystyvät omistautumaan näille ajatuksille.