If – Asiakasneuvojien RekryKoulutus – Aikaa asiakkaalle?

If kouluttaa ja rekrytoi 15 uutta asiakaspalvelun ammattilaista Turkuun perustettavaan uuteen tiimiin.

Et tarvitse aikaisempaa kokemusta

If hakee aktiivisia ja aloitekykyisiä henkilöitä, jotka haluavat työpaikan kehittyvässä työyhteisössä. Tulevassa työssäsi varmistat, että yksityisasiakkaamme on vakuutettu oikein. Tarjoat asiakkaille oikea-aikaista, vaivatonta ja helppoa palvelua puhelimen ja digitaalisten palvelukanavien avulla. If panostaa laatuun, joten he huolehtivat että sinulla ja tulevilla kollegoillasi on riittävästi aikaa asiakkaille.

Et tarvitse aikaisempaa kokemusta vakuutusalalta tai asiakaspalvelusta, sillä koulutamme sinut perusteellisesti tuleviin työtehtäviisi. Aiempi kokemus asiakas- ja myyntityöstä ovat sinulle eduksi.

Tavoitteena vakituinen työsuhde

Teemme kanssasi ensin viiden kuukauden mittaisen koulutussopimuksen, jonka tavoitteena on vakituinen työsuhde Ifissä koulutusohjelman päätteeksi. Tulet siis jo koulutuksen aikana tekemään Ifin asiakasneuvojan tehtäviä normaalisti, mutta lisäksi saat tukea oman asiakastyösi kehittämiseen koulutuspäivien opeista. Tarjoamme sinulle kattavan 20 päivän vakuutus- ja asiakaspalvelualan valmennuskokonaisuuden koulutusohjelman aikana. Pääset nopeasti hyödyntämään uusia tietojasi ja taitojasi asiakkaiden kanssa!

If haluaa huolehtia erinomaisesta asiakaspalvelusta ja asiakasneuvojien osaamisesta myös tulevaisuudessa. He panostavat vahvasti kehittymiseesi myös myöhemmin työsuhteessa – esimerkiksi jokaisella tiimillä on oma kokoaikainen valmentaja.

Järjestimme vastaavan koulutusohjelman tänä syksynä ja uusi tiimi on jo innokkaana päässyt vauhtiin asiakasneuvojan työssä. Vuonna 2014 järjestimme ensimmäisen toteutuksen, josta If rekrytoi 13 henkilöä. Nyt haussa on siis täysin uusi tiimi taas!

Vakuutatko asenteellasi?

Hae nyt! Hakuaika päättyy 12.12.2016 ja haastattelut sekä henkilövalinnat aloitetaan jo hakuaikana. Koulutusohjelmaan valitut aloittavat maanantaina 9.1.2017.

Lue lisää: Koulutus | Työtehtävät | If | Hae nyt!

Hae nyt »
Yhteistyössä
Kysy minulta lisätietoa!
janette_uusitalo_90x105
Janette Uusitalo
Project Manager
050 3053520 (maanantaisin ja keskiviikkoisin)

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.

Saranen Consulting vastaa rekrytoivien koulutusohjelmien järjestämisestä. Ohjelmissamme yhdistyy osaamisen kehittyminen koulutusten ja uuden työn kautta. Yritykset saavat uusia työntekijöitä kasvualueilleen.

Rekrytoimme ja koulutamme vuosittain asiakkaillemme yli 500 työntekijää. Saranen Consulting Oy on osa Baronaa, joka on Suomen suurin henkilöstöpalvelualan yritys.

AsiakasNEUVOJIEN KOKEMUKSIA

birgitta_vuoskoski
Birgitta Vuosjoki, Myyntineuvottelija, Telesales

Mikä työssäsi on parasta?

Työssäni parasta ovat vaihtelevat työpäivät ja ihanat työtoverit. Meillä on rento meininki ja toisia kannustava asenne, yhdessä tekemisen meininki.

Minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?

Aamulla käyn läpi tulleet sähköpostit ja työstän hyväksytyt vakuutusehdotukset. Päivällä kontaktoin asiakkaita puhelimitse sekä verkkotapaamisilla sovitun aikataulun mukaisesti. Varmistan, että asiakkaan vakuutukset vastaavat hänen tarpeitaan. Päivitän tietoja ja lasken tarjouksia.

Kenelle suosittelisit tätä työtä?

Tämä työ sopii sosiaaliselle ja empaattiselle ihmiselle, joka osaa asettua asiakkaan asemaan. Asiakkaiden tilanteet vaihtelevat laidasta laitaan, pitää pystyä keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa, välillä yllättävistäkin aiheista. Omien työtehtävien aikatauluttaminen on tärkeää hallita.

Miksi viihdyt Ifillä? Mikä tekee Ifistä hyvän työnantajan?

Töihin on kiva tulla sillä meillä on uudet, viihtyisät ja avarat tilat sekä hyvät työsuhde-edut. Suuri ja vakavarainen työnantaja haluaa asiakkaiden lisäksi huolehtia työntekijöistään.

Esimiesten kommentteja

ilkka_manninen
Ilkka Manninen, Head of Telesales

Miksi If on rekryämässä niin monta henkilöä? 

Ifin lupaus asiakkaillemme on ”Ole huoletta. Me autamme.” Tämä tarkoittaa sitä, että haluamme yhdessä asiakkaan kanssa löytää hänen elämäntilanteeseensa sopivimman ratkaisun ja vakuuttaa asiakkaan oikein. Haluamme tehdä tämän asiakkaille mahdollisimman helpoksi ja digitaalisuutta hyödyntäen. Jotta onnistumme tavoitteessamme tarvitsemme palvelukeskuksiimme lisää asiakasneuvojia toteuttamaan lupaustamme.

Miksi If on huipputyöpaikka? 

Meillä on tarjolla työtä, jolla on merkitystä. Parhaimmillaan pelastamme ihmishenkiä ja jokaisena työpäivänämme autamme asiakkaita arjen jatkumisessa ja sujuvuudessa. Luomme asiakkaalle turvallisuudentunteen. Meillä on Turussa tarjolla hienot uudistetut palvelukeskuksen tilat ja maan mainiot työkaverit sekä valmentajat. Lisäksi me panostamme Ifissä vahvasti siihen, että jokaiselle tarjotaan mahdollisuus kehittyä omassa työssään valmennuksen ja ahkeran harjoittelun avulla.

Mitä odotat tulevilta lupauksilta?

Asiakaskeskeistä ajattelua. Asiakkaat ovat meille tärkeitä. Haluamme tehdä asioinnin kanssamme helpoksi ja nopeaksi. Digitaalisuus ja sähköiset palvelut ovat ne työkalut, joita hyödyntämällä pystymme toteuttamaan tätä. Asiakkaana itse aina odotan, että palvelussa tekijä nauttii työstään ja auttaa löytämään parhaat ratkaisut asiakkaalle. Toivon, että meillä kaikki pystyvät omistautumaan näille ajatuksille.