Avaus Marketing Innovations hakee Data Analytics -rekrytoivan koulutusohjelman kautta

2 x Growth Hacker

kasvavaan Growth Hacking -tiimiinsä.

Haluatko olla vastuussa paremmasta asiakaskokemuksesta? Oletko kiinnostunut asiakaslähtöisestä markkinoinnista, digitaalisiin kanaviin keskittyen? Oletko innokas luomaan loistavia digitaalisia asiakaskokemuksia ja auttamaan myynnin kasvattamisessa yhdessä alan isoimmista yrityksistä Suomessa?

Growth Hacker -roolissa tulet työskentelemään monipuolisissa tehtävissä markkinointiautomaation projektien parissa. Tulet suunnittelemaan ja analysoimaan erilaisia markkinointitoimenpiteitä ja ideoimaan asiakkaan sitouttamisen ja myynnin aktiviteetteja.

Jotta menestyt tehtävässä, sinun tulee ymmärtää asiakkaiden liiketoimintaa ja tarpeita, olla analyyttinen ja proaktiivinen, lisäksi sinulta löytyy hyvät projektinhallintataidot ja intohimo digitaalista markkinointia kohtaan.

Tehtäviäsi tulevat olemaan mm:

  • Asiakkaiden sitouttamiseen liittyvien konseptien suunnittelu, toteutus ja seuranta
  • Markkinointiautomaation järjestelmien hallinnointi, kampanjoiden rakentaminen ja kokonaisuuden hallinta
  • Tulosten analysointi ja kehitysehdotuksien tekeminen niiden pohjalta, testaustoimenpiteet ja tulosten optimointi analytiikkatiimin kanssa
  • Tehtävien koordinointi ja yhteistyö eri kollegoiden kanssa
  • Asiakassuhteista huolehtiminen päivittäisellä tasolla

Menestyt tehtävässä, jos tunnistat itsesi vähintään kolmesta kohdasta:

  • Taustaa data-analytiikasta ja siihen liittyvistä työkaluista
  • Diginatiivi, liiketoiminta- ja markkinointilähtöinen persoona, sinussa on myös lisäksi ripaus piilevää ”nörttiä”
  • Ulospäinsuuntautunut ja avarakatseinen persoona
  • Hyvät kommunikaatio- ja esiintymistaidot
  • Ymmärrystä projektinhallinnasta
  • Kokemusta markkinoinnin automaation toteuttamisesta ja kehittämisestä (esim. Marketo / Salesforce Marketing Cloud / Adobe Campaign / Pardot)
  • Digitaalinen palvelumuotoilu on sinulle tuttua
  • Seuraavien käsitteiden ymmärrystä (tai halua perehtyä niihin): HTML, CSS, SQL, JavaScript, API integrations tai muu verkkosivustoihin liittyvä terminologia
  • Can do -asenne ja hyvän tiimihengen ylläpitäjä
  • Sujuva suomen ja englannin kielitaito (ruotsin osaaminen on plussaa)

Sinun ei tarvitse olla vielä valmis osaaja – tärkeintä on halusi kehittyä analytiikan osaajaksi sekä kiinnostus alaa kohtaan.

 

Yhteistyössä
Hakija, kysy lisää ohjelmasta:
Sari Pohja
Projektikoordinaattori
040 750 4682

Yritys, kysy lisää ohjelmasta:
Maaria Karlsson
Projektipäällikkö
050 365 9338

Yritys, kysy lisää ohjelmasta:
Kiira Nuutinen
Projektipäällikkö
050 372 0524

Tunnetko sopivan henkilön?
Suosittele sivustoa hänelle.

Saranen Consulting vastaa rekrytoivien koulutusohjelmien järjestämisestä. Ohjelmissamme yhdistyy osaamisen kehittyminen koulutusten ja uuden työn kautta. Yritykset saavat uusia työntekijöitä kasvualueilleen.

Rekrytoimme ja koulutamme vuosittain asiakkaillemme yli 500 työntekijää. Saranen Consulting Oy on osa Baronaa, joka on Suomen suurin henkilöstöpalvelualan yritys.

Uusia osaajia ovat etsimässä mm.

Osallistujien kokemuksia

Ponnahduslauta monipuoliseen rooliin

Osallistuin data-analytiikan rekrytoivaan koulutusohjelmaan 2014. Reilun vuoden verran olen nyt työskennellyt projektissa, jossa työnkuva on laajentunut huomattavasti alkuperäisestä data-analyytikon roolista, ja toimin tällä hetkellä mm. asiakasyrityksen tiimin Scrum Masterina.

Ohjelmassa sai hyvän käsityksen alan eri ilmiöistä ja laajuudesta, vaikka kovin syvälle yksittäisiin aihepiireihin ei koulutuksen aikana menty. Oli myös mukava päästä tutustumaan muihin alalla työskenteleviin ihmisiin.

Ongelmanratkojaksi ihmisten ja numeroiden pariin

Data-analytiikan parissa työskentely sopii hyvin ihmisille, jotka haluavat työssään päästä ratkomaan ongelmia ja etsimään kysymyksiin vastauksia. Tässä työssä saa työskennellä sekä ihmisten että numeroiden parissa.

Maria Helander
BI konsultti
Attido Oy

Yritysten kokemuksia

Tulevaisuuden näkymät analytiikan osaajille ovat mielenkiintoiset

”Data-analytiikan osaajille on kysyntää, sillä hyvätkään järjestelmät eivät korvaa ihmistä. Analyyseihin ja järjestelmien hallinnointiin tarvitaan aina osaavia henkilöitä, jotka kykenevät dialogiin liiketoiminnan ja muiden toimijoiden kanssa. Osaajien profiileissa korostuvat ennen kaikkea liiketoiminnan tarpeiden ymmärtäminen, oppimis- ja sopeutumiskyky sekä tiedonjano alan nopean kehityksen vuoksi.

Näkymät analytiikan osaajille ja sellaisiksi haluaville ovat mielenkiintoiset, sillä tarpeet ja temmellyskentät kasvavat ja muotoutuvat koko ajan.

AnalyticsPro vastaa osaajatarpeeseen hyvin. Meidän kannaltamme tärkeintä oli löytää oikean asenteen ja ajatusmaailman omaava henkilö ja tässä onnistuimme yli odotusten.”

Kimmo Katajamäki
Web Analyst
Alma Diverso

§